Jul

jag ska vara hos farmor och farfar på julafton och det kommer att bli kul för det blir det alltid :D.
jag längtar. jag gillar också farmors janson och hoppas att hon har gjort den :D
Min familj ska sova hos farmor och farfar också. jag gillar att sova hos dom.



Farmor (gammal bild)                              farfar (gammal bild)                                                                                                                                                                                                                                            

        <3          




  julgranen för några år sedan




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
target="_blank">www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!