:D

Idag har jag varit i skolan och sofie var inte där idag :( i skolan hade vi musik prov och det gick väl ok. efter skolan åkte jag, elin och jessica till centrum för att köpa godis. när vi kom till centrum så träffade vi tove och michi:D <3 vi pratade lite och sen kom deras buss så vi gick. efter att vi hade köpt godis så åkte vi hem till elin och spelade buzz. jessica åkte hem vid tio i 5. när jessica hade gått så satte elin på datorn och vi lyssnade på musik och höll på med varandras hår :P det var roligt. oj jag glömde i skolan så kallade kim mig för pippi långstrump bara för att jag hade flätor idag-.- när jag och elin hade fixat klart med våra hår så åt elin. efter hon hade ätit så satt vi en stund vid datorn. jag åkte hem vid halv 8. sen dess har jag bara suttit vid datorn. försökte göra läxan men det gick inte så bra. på söndag ska jag tävla :D <333 hej då och puss på er <333 



Jag i flätor :D



Kommentarer
Postat av: jullan

gud va ful du är!

2009-11-25 @ 11:57:36
URL: http://jullan.blogg.se/
Postat av: Tea

Jullan din lilla fitta! du förstår inte vilken fin person du säger så till! Är du 4 eller!? Jossans blogg är mycket finare än din + du vågar inte äns ha bilder på dig själv din lilla wuss! Gå inte och säg att andra är fula när de är de vackraste på jorden och när du inte äns vågar ha bilder på dig själv (säkert för att du är as ful)!

2009-12-08 @ 19:30:31
Postat av: jullan

hallå ehh det du gick in på är min kompis blogg inte min!men asså förlåt josefin!inte meningen!men du som hetter tea jag är inte 4!och jag är inte ass ful!

2009-12-17 @ 15:54:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
target="_blank">www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!